The best way

The best way
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 21502
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

سلام به همه شما دوستان عزیز.

راستش من همیشه به این سوال فک می کردم که چطور میشه ادم یه بچه خوب تربیت کنه، یعنی بهترین راه چی میتونه باشه، با این که خودم بچه بودم و 14 یا 15 سال بیشتر سن نداشتم.

چند سال پیش توی مکه، از هم اتاقیم این سوال رو پرسیدم. اون جواب قشنگی بهم داد.

گفت ما هر کاری کنیم باز بچه ها در یه دنیای دیگه ای به سر میبرن. مثال زد و گفت همین پدر و مادر های ما، در زمان اون ها اصلا اینترنت، ماهواره، تلفن و هزاران تا چیز دیگه که الان هست نبود. پس اول این که زیاد به این قضیه فک نکن و الکی اعصابت رو به هم نریز.

اما خیلی در مورد این قضیه اون روز باهم بحث کردیم. تا این که به 2 تا جواب با هم رسیدیم.

اولیش این هست که ادم خودش رو به روز کنه. یعنی بری با سر تو دل این چیزهای جدیدی که به وجود میاد و علم خودت رو به روز کنی.

مثلا نگی به چه درد من میخوره، از من گذشته این چیزها.و یا الکی منفی نگر نباشی و چیزهای خوبش رو هم ببینی. یا از این که نتونی یادشون بگیری نترسی و سعی خودت رو بکنی.  اینها رو گفتم چون اگه به روز باشی، بچه خودت رو بهتر میتونی درک کنی و این که وقتی بهتر تونستی درکش کنی، بهتر میتونی روش تاثیر گذار باشی و این که در اخر میتونی بچه خوب تربیت کنی.

جواب دوم این هست که زود ازدواج کنی و زود بچه دار بشی. چون وقتی که اختلاف سنی زیادی با بچه هات نداشته باشی، خود به خود طرز فکریتون به هم نزدیک میشه و این که بهتر میتونی روی بچه خودت تاثیر گذار باشی.به خاطر این که زیاد بچه در یه دنیای کاملا متفاوت رشد نمی کنه و دنیایی که توش زندگی میکنه خیلی نزدیک تر به دنیایی هست که تو توش بزرگ شدی.

پس به نظر من این دو تا چیز رو هم مد نظر قرار بدید و سعی کنید بهتر بهشون فک کنید. چون این چیزها هم میتونه در تربیت یک بچه خوب خیلی موثر باشه...

البته شرایط مالی و غیر مالی هم جای خود داره، اما این دو مبحث منظور صحبت های من نبود.

پس عاقلانه همیشه تصمیم بگیریم، جوری که بعدا از دیر شدن ان پشیمون نشیم.

با ارزوی خوشبختی برای همه شما دوستان....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط مسعود